24-03-2017

Tekst

Der vil blive en klubaften onsdag når der behov, som vil indeholde Madlavning evt med indlæg af forskellige lokale kokke ,-  Musikarrangementer ,

Vi har indgået et Billetsalgs samarbejde med Veteranbanen og Minibyen som indebærer at der kan købes en samlet pakke for 100,00 kr som giver adgang alle 3 steder.

Der er truffet beslutning om at tage 20,00 kr i entre for voksne over 18 år , dette gælder dog ikke for vores medlemmer , som i centres kiosk kan få udleveret et adgangskort gældende for 2017 , dette gælder også for vores støttemedlemmer .Som et nyt tiltag har bestyrelsen besluttet, at der2 gange om året at udsende et lille informationsblad, så alle medlemmer er lidt orienteret om de væsentlig tiltag det foregår i  foreningen og på centret.

For at sikre at du/i modtager bladet vil bestyrelsen bede dig om at sende din e-mail til faff.regnskab@gmail.com

Mandagsmøde

Da Øhavscentret blev opført var der hver mandag formiddag byggemøde.

En gruppe medlemmer har siden mødtes hver mandag formiddag kl. 10.00 til en kop kaffe og en snak. Disse formiddage har siden udviklet sig til hyggeformiddage, men mange har været i tvivl om indholdet. Men har du tid og lyst er der altså.

Hyggekaffe og rundstykker hved mandag kl.10.00

Grilaften.

Der vil sommeren igennem være grilaften hver onsdag kl 18.00. Mød op ved venner og bekendte og lidt til at lægge på grillen, vi blever forhåbentlig mange,så det kan blive rigtig hyggeligt.

FORMIDLINGSCENTER                                                                              Munkholm 4 – 5600 Faaborg – Tlf. 20 16 74 37– www.faaborg-amatoerfiskerforening.dk